Conditii de utilizare - Introducere
Pentru a comanda online trebuie sa aveti domiciliul in Romania si varsta peste 18 ani. Pot comanda din acest magazin doar persoanele care si-au creat un cont de utilizator folosind datele personale reale. Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul atacpc.prez.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Termenii si conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. ATAC S.R.L. catre cumparator.
Declinarea responsabilitatii
S.C. ATAC S.R.L. nu isi asuma responsabilitate si nu va fi responsabila pentru pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site. S.C. ATAC S.R.L. nu poate fi facuta responsabila in nici un fel de pagube survenite din neonorarea comenzilor. In cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, valoare maxima a obligatiilor fata de client este valoarea sumei incasate de la clientul respectiv. Eventualele reclamatii in legatura cu integritatea si conformitatea produselor comandate si primite se pot aduce la cunostiinta vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea produsului, altfel nu se mai iau in consideratie.
Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului atacpc.prez.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul atacpc.prez.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor atacpc.prez.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.
Garantia produselor
Garantia produselor achizitionate prin magazinele ATAC cat si de pe site-ul atacpc.prez.ro, cu exceptia celor resigilate, conform legii, este de 24 luni de la data cumpararii, mai putin pentru produsele care au pe certificatul de garantie sau factura de achizitie un alt termen specificat. Produsele sunt noi, in ambalaje originale. Nu se acorda garantie pentru produse consumabile.
Lipsa documentelor
Produsele se prezinta in unitatile service insotite de factura fiscala in original si certificatul de garantie. Lipsa acestor documente atrage iesirea din garantie a produselor!
Lipsa ambalajului original
Produsele se prezinta in unitatile service in ambalajele originale insotite de toate accesoriile care au fost incluse.
Defectiunile provocate de calitatea curentului
In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfatuim sa folositi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folositi in acelasi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.
Defectiunile provocate de suprasolicitari
Toate defectiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele.
Interventia neautorizata
Incercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage iesirea din garantie a produselor!
Echipamentele utilizate necorespunzator
Echipamentele care sunt aduse in garantie cu defectiuni provocate de praf excesiv nu intra sub incidenta garantiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de racire, partile mobile interne si unitatile optice.
Limitarea raspunderii pentru livrare
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Clientul v-a verifica integritatea fizica a coletelor in momentul primirii comenzii in prezenta curierului si va solicita intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Returnarea produselor
In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 10 zile suportand costurile de expeditie. Produsele trebuie returnare in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare. Daca produsul returnat prezinta zgarieturi, lipsa accesorii, lipsa folie de protectie, deterioare ambalaj original, S.C. ATAC S.R.L. isi rezerva dreptul de a retine o parte din bani pentru a aduce produsul in starea initiala, sau pentru a-l revinde ulterior la un pret mai mic datorita faptului ca acest produs a fost un retur, iar clientul urmator trebuie sa stie ca produsul a fost returnat si resigilat. Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. In cazul returnarii produsele livrate gratuit de catre S.C. ATAC S.R.L., clientul este obligat sa suporte cheltuielile de livrare si returnare.Costurile implicate cu returnarea produsele care fac obiectul garantiei sunt suportate de client. Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare. Nu se acepta returnarea pentru produsele care nu exista in stocul si oferta curenta, produse pentru care se solicita plata in avans sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresa a clientului. S.C. ATAC S.R.L. isi asuma costul transportului produselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiune in maxim 48 ore.
Litigii si Dispozitii finale
Litigiile aparute intre client si S.C. ATAC S.R.L. se vor rezolva pe cale amiabila, altfel competenta revine instantelor judecatoresti romane. S.C. ATAC S.R.L. isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului atacpc.prez.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.