INFORMATII PRIVIND POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru a putea procesa comenzile avem nevoie de minim numele dumneavoastra, adresa de facturare si un numar de telefon valid. Utilizam aceste informatii pentru a putea procesa comanda si a va putea contacta daca este necesar. In cazul in care doriti sa va creati un cont pe site-ul
atacpc.prez.ro este necesara furnizarea unei adrese de mail valide. Daca trebuie sa va contactam si aveti cont creat, veti primi un e-mail. Daca nu reusim pe e-mail sau nu aveti un cont creat vom incerca sa va contactam telefonic.
TIPURILE DE DATE PE CARE LE PRELUCRAM
Date de contact: nume, prenume, adresa de corespondenta/livrare, adresa de email, numar de telefon.
Date privind istoricul dvs. ca si client: Comenzi anterioare, oferte cerute, soldul curent, tranzactii anterioare si modul in care s-au concretizat.
CUM FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRA?
Prin acceptarea
"Termeni si conditii" va exprimati acordul sa primiti confirmari pe email sau telefonic privind starea comenzii dumneavoastra: inregistrarea, prelucrarea, livrarea, incasarea acesteia precum si alte informatii privind starea acestea. Sunt situatii cand va solicitam informatii suplimentare, de exemplu pentru verificari de securitate. Cand informatii suplimentare sunt solicitate vom incerca sa va informam la momentul colectarii acestora cum intentionam sa le utilizam.
CAT TIMP PASTRAM DATELE DUMNEAVOASTRA?
ATAC S.R.L. colecteaza datele in vederea prelucrarii comenzilor clientilor si a furnizarii produselor si serviciilor cerute de acestia. Pentru acest motiv datele sunt pastrate atata timp cat sunt necesare pentru furnizarea in condiitii optime a acestor bunuri si servicii. Asadar pentru a putea face dovada raporturilor comerciale pe care le avem cu dumneavoastra pastram datele personale colectate pe toata durata derularii raporturilor comerciale si aditional pentru un termen de minim 3 ani dupa finalizarea relatiilor contractuale in vederea verificarii bonitatii dvs. la urmatorul contract.
Din punct de vedere lefislativ suntem obligati sa pastram toate informatiile aferente facturarii produselor si serviciilor furnizate catre dvs. pentru o perioada de 10 ani de la incetarea relatiilor contractuale in vederea prezentarii acestor informatii la un eventual control al organelor fiscale abilitate in acest sens.
POLITICA PRIVIND DEZVALUIREA DATELOR DUMNEAVOASTRA
In functie de relatiile comerciale, respectiv natura produselor si serviciilor achizitionate se poate ca unele date personale sa ajunga la furnizorii nostri. In acest sens, pentru contractele de licentiere, in vederea licentierii produselor software achizitionate datele de identificare si contact ale licentiatului trebuie sa ajunga la dezvoltatorul solutiei software. De asemenea, pentru unele produse la care se acorda garantie direct in numele cumparatorului final de catre distribuitorul produsului respectiv, datele privind identificarea cumparatorului si a achizitiei ar putea sa ajunga la tertul care asigura garantia (reparatia sau schimbul produsului) la cererea acestuia.
In situatia in care exista o datorie ajunsa la scadenta rezultata din relatia comerciala cu dvs. vom dezvalui datele dvs. de identificare, datele de contact si istoricul financiar unor agenti de colectare debite si/sau recuperare creante in vederea recuperarii soldului restant.
In situatia in care suntem solicitati de catre o autoritate publica sa comunicam unele date printre care si datele dvs. personale suntem obligati sa dam curs acestei solicitari si vom dezvalui toate informatiile care ne sunt solicitate si pe care le detinem.
ACCESUL LA DATE
Drepturile dumneavoastra asupra datelor personale se materializeaza prin dreptul la:
Accesarea datelor: puteti formula o cerere prin care sa vi se transmita o copie a datelor cu caracter personal pe care le detinem despre dumneavoastra. Pentru aceasta va trebui sa faceti dovata identitatii.
Corectia/Rectificarea datelor: La solicitarea dvs., in situatia in care datele pe care le detinem nu mai sunt de actualitate sau sunt gresite, putem corecta datele pe care le detinem.
Opozitie la prelucrarea datelor: prin care pe puteti solicita sa incetam anumite activitati de prelucrare. Avand in vedere ca nu efectuam operatiuni efective de prelucrare si analizare a datelor si pastram datele doar in vederea respectarii prevederilor legale si in vederea finalizarii relatiilor contractuale fiecare solicitare va fi analizata individual si vom raspunde la fiecare solicitare in termenul legal.
Stergerea datelor (dreptul de a fi uitat): puteti cere sa va stergem datele personale colectate. La fel ca si mai sus fiecare cerere va fi tratata individual si se va trimite raspuns la fiecare cerere in termenul legal. Daca cererea va fi considerata legitima datele pot fi sterse sau anonimizate in situatia in care unele elemente trebuie pastrate in continuare si nu pot fi sterse din considerente legale.
Portabilitatea datelor: Acesta este un nou drept introdus de catre regulamentul european si in virtutea lui puteti cere ca o copie in format electronic uzual a datelor pe care le detinem despre dumneavoastra sa fie trimisa la un alt operator.
Restrictionarea prelucrarii: acesta este un nou drept asigurat de catre noul regulament si in virtutea lui puteti sa solicitati restrictionarea prelucrarii. Fiecare cerere va fi analizata individual si vom reveni in termenul legal cu detalii referitoare la modul in care s-a tratat solicitarea dumneavoastra.
Retragerea consimtamantului: in situatia in care v-ati acordat in mod expres consiimtamantul pentru prelucrarea datelor personale va puteti retrage acest consimtamant in orice moment iar cererea dumneavoastra va fi operata in cel mai scurt timp posibil.
Pentru a face uz de aceste drepturi va rugam ca solicitarile dvs. sa fie trimise fie la adresa de corespondenta pe suport tiparit fie in format electronic la adresa:
protectiadatelor@atacpc.ro.
Note finale:In Romania exista deja - inainte de aplicarea regulamentului european - un cadru legislativ pentru protectia datelor personale, cadru la care ATAC s.r.l. s-a conformat deja. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice S.C. ATAC S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este de confirmare a comenzilor. Sunteti obligat sa furnizati datele, acestea fiind necesare procesarii comenzilor. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea receptionarii comenzilor. Informatiile inregistrate sunt destinate exclusiv utilizarii de catre operator. Daca doriti sa primiti informatii despre produsele, serviciile sau evenimentele oferite sau organizate de catre S.C. ATAC S.R.L., acordul dumneavoastra este necesar. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la S.C. ATAC S.R.L.. Cererea poate fi trimisa si in format electronic la adresa
protectiadatelor@atacpc.ro
In cazul conturilor de la magazinul online, profilele (informatiile aferente) pot fi modificate doar de titularul adresei de mail (in cazul adreselor de mail non-private de tip user@yahoo.com, user@gmail.com etc si de titularul de mail sau titularul domeniului in cazul adreselor de mail private (domenii inregistrate de persoane fizice sau juridice). Recomandam crearea de conturi pe adrese private (de tipul office@numefirma.ro) celor care fac achizitii pentru entitati juridice.